onsdag 19. september 2007

Sommarfuglar. /Butterflies.

Det har vore travelt med arbeid med kyr og sauer dei siste dagane. I dag har eg hatt ei fristund midt på dagen. Eg har gått tur i regn med gode venner og vore på venninnebesøk. Då eg kom heim hadde det slutta og regne. Ein dagpåfuglauge svinsa att og fram i hagen. Eg klarte å fanga han med kameralinsa. Bilete over er av ein liten gullvenge, det tok eg tidlegare i sommar. / I have been busy the past couple of days, but today I went for a walk in the rain. When I came back home I saw a butterfly in my garden. (The following photos. The photo above was taking in July.) Eit lite dikt til ettertanke. Ønskjer alle som kikkar innom meg ein god kveld!

11 kommentarer:

Poppins sa...

Hej! Och tack för besöket på min sida. Det var kul att kika in hos dig. Så många vackra bilder att titta på - djur och blommor. Du verkar på i ett litet paradis.

Anonym sa...

Fine sommerfugler.
Nydelig dikt.
Og ikke minst alle dine flotte dyr.
Min store drøm er ett lite gårdsbruk.Her vi bor går det nok ikke.
Linker til din blogg, håper det er ok.

ChatrinesLiving sa...

Så nydelige sommerlige bilder:) Jeg liker sommer best, og savner den allerede! (må bare gjennom høsten og vinteren først..)
Ha en fin kveld!
Klem:)

minerva.jor sa...

Nydelige bilder!


Måtte alle ha en plass der man kan finne ro fred!
God kveld til deg:)

Marie sa...

Tusen takk for koselege kommentarer! Eg set utruleg pris på alt de skriv! Takk også for dei eg fekk på sist innlegg. Kanskje du som kommenterte då kikkar på desse kommentarane. Blir jo helst til at ein kommenterer på siste innlegg. Derfor takkar eg her.

Ønskjer alle ei god natt!...eller dag...alt etter som... :o)

Q sa...

I so enjoyed seeing your butterflies. I too love them and am making my gardens into habitat for those that are in area.
They are beautiful!
Thank you for butterflies!
Sherry

FO - 2 sa...

Flotte bilder av noen vakre og fargerike skapninger. :)
God natt til deg og
god dag i morgen.
Klem.

Connie sa...

Butterflies are one of the nice side benefits of growing flowers!

Anonym sa...

Nydelig bilde og dikt...
Sier det igjen - du har utrolig mange flotte bilder, de er bare en fryd for øyet...

Ha en koselig kveld...

Naturegirl sa...

These wings sent from above are wonderful..and the last I see he is taking a sip to quench his thirst!
It is wonderful to dance with the butterflies..feeds my soul! hugs NG

ebba sa...

Du er jo sååå flink til å ta bilder.Og så fine farger du har rundt deg.Takk for meg i dag.