torsdag 20. september 2007

Roser / Roses

Sjølv om det har regna nesten samanhangande i vekevis kikkar sola fram ein og annan dag. Desse rosene har rista regndråpane av seg og lyser i haustsola. Det er travle dagar for meg nå så det blir nok ikkje innlegg så ofte som det har vore. Eg vil ønskje alle som kikkar innom bloggen ein fin ettermiddag og kveld! Samtidig vil eg takke alle som kommenterer innlegga! Det set eg utruleg stor pris på. Eg føler at eg har fått nye venner gjennom blogginga! /It's been raining for weeks, but some times the sun peeps through the cloud ceiling. Then the roses sparkle in the sunshine. I wish you all a nice afternoon and evening!

18 kommentarer:

Timotei sa...

Så vakre roser! Og så er jo du en dyktig fotograf også da!
Ja, når det er travle tider blir det jo mindre tid til blogging. Det er mye en skal rekke over. Og å skrive blogg skal jo være artig og lystbetont. Lag nye innlegg når du får tid, du.
Ha en fin dag!

Naturegirl sa...

The last roses of the summer season!
They come out to leave their lasting impression on us! Mmmmmmmmmm..I can smell the sweet perfume as I look at the photos! Beautiful!! Mine are glorious too! I am working in the rose garden trimming the spent flowers. happy day hugs NG

Merete sa...

Nydelege rosebilder :o)

FO - 2 sa...

Fine bilder av skjønne roser.
Det synger på siste verset i hagen nå ja.
Akkurat nå står Fuchsiaene mine på det fineste, men jeg må vel ta dem inn i vinterhagen snart.
Vi får glede oss over det som enda blomstrer, slik som rosene dine.
Jeg plukket mye tomater i går igjen.
I drivhuset må plantene få varme fra en liten ovn nå.
Naturen rundt oss er vakker nå. Mer og mer farger for hver eneste dag som går.
Håper at du får tid til å blogge litt fremover jeg. :)
Fortsatt god kveld til deg.
God klem.

GAWO sa...

Så fine roser du har. Roser kan nesten blomstre til desember.

Bogging tar mye tid og jeg skjønner godt om det blir mindre å høre fra din kant. Men jeg kommer til å følge med og oppdatere meg. Liker godt å titte innom hos deg.
Er enig med deg, en får nye "venner" ved å blogge. Ønsker deg en fin helg

Anonym sa...

Trivelig blogg du har , her må æ nok bla enda lenger tilbake ,du har jo så masse fint å vise fram. Ta dæ en blogg fri, kommer tid kommer sted.
Ha ei go helg da!

Ellie sa...

Vakre roser! Det ser jo riktig så sommerlig ut på bildene.

Mia sa...

Rosene dine ser jo så utrolig vakre ut da, og slett ikke påvirket av masse regn. Mine har ikke vært fullt så glad i det regnet vi hadde tidligere i sommer, men høsten har igrunn vært fin, og de remonterende rosene har gitt en fin blomstring nå på tampen av sommeren.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Tenk at rosene kan vere så vakre i dette grusomme regnet som me har hatt, og har... Flotte bilder du har tatt, Marie.

Linda Lunda sa...

Vilken underbar sida du har! Jag älskar alla härliga djurbilder du visar.
Linda

Linda Lunda sa...

Vilken underbar sida du har! Jag älskar alla härliga djurbilder du visar.
Linda

Anonym sa...

Så nydelige roser! Her er det ikke mange igjen etter hardt regn, så det er fint du viser fram dine. Ha en fin fredag, fra Naturglede.

minerva.jor sa...

Nydelige fotografier av rosene dine!
Det er hyggelig og koble av med litt blogging, jeg prøver og legge inn tre ganger i uken, men er som oftest inne og på besøk hver dag!
Så til kommentaren på min blogg fra deg, Jeg pleier og blande solsikkefrø med blandingsfrø - som jeg kjøper i kilopakker på Coop.
Hver morgen sitter småfuglene tett i tett i plommetreet og venter på mat!
Ha en fin dag:)

ChatrinesLiving sa...

Flotte roser ja! Kan ikke si annet enn at det er koselig å være i hagen din! Å så fint med hvitt stakitt bakom rosene:)
Ha en flott helg!
Klem:)

@afjo72 sa...

For noen flotte bilder. De er jo nesten som små kunstverk. :o)

Du får skuffe unna all travelheten din, bloggen ligger her alltids og venter til du er klar igjen vettu. :o)

Ha det fint, og ha en super helg!

FO - 2 sa...

Innom for å ønske deg ei god helg! :)
Klem.

Hilde C. sa...

Det er så hyggelig å besøke bloggen din, og se alle de flotte bildene av planter og dyr på vakre Bokn. God helg :-)

Anonym sa...

Nydelige roser! Godt at man har masse bilder av disse flotte blomstene når høsten kommer og vinteren på sitt mørkeste mørke... da er det godt å sitte og bla i hagemappa si og nyte synet!

Ønsker deg en riktig god helg :)