søndag 23. september 2007

Gratulerer med 50års-dagen! /Congratulations!

Ei av mine beste venninner feira femtiårs-dagen sin i går. Ho samla slekt og venner til fest! / Photos from my dear friend's fiftyyears party. Borda var fint pynta i oransje, gønt og blått. Den øvste dekorasjonen er ein del amputert, han strekker seg lenger ut til kvar side. Lekre fargar i dekorasjonane ho har laga. Gåver og kort eg hadde med. Kortene har eg laga sjølv av eigne bilete. / I have maid the cards myself. Dette smykket fekk ho frå mannen min og meg. / Our present, a piece of jewellery.
Ho fekk fleire smykke og andre fine ting. / Other presents. Kakebordet! Eg kan lova at det smaka! Lekker og smakfull kake! / Beautiful and tasty cakes! Kvelden var vellukka på alle måtar! Eg våga til og med å halde ein liten tale for henne!
-Men kor lenge var Adam i "Paris"...? Eg var rimeleg trøytt i fjøset i dag. Det gjer ingenting! Eg elskar selskap! / It was a wonderful party!

7 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Hei og lykke til med formen i dag:)
Det kakebordet så utrolig fristende ut. Nam! Likte smykkene også jeg:)
Ha en fin søndag.

minerva.jor sa...

Gratulerer til din gode venninne med 50 års dagen!
Så nydelige smykker hun fikk og for et innbydende kakebord!
Dagen etter kaller pliktene! dyrene skal ha stell, jeg har en følelse av at du er en STERK kvinne!
ha en fin søndag!
klem:)

Hilsen Bodil F.T. sa...

1/2 100 år!! Det er ikke lite det :) Selv kan jeg se langt tilbake på det tallet. Jeg iler framover mot neste jubelår :) Er foreløpig på diett, slik at jeg kan nyte kakene når dagen kommer!
ps. Håper dyra i fjøset merket noe av feststemningen i dag. Det sitter i ei stund, vet du!

Anonym sa...

Åååh kake.. .mmm nam nam nam.. snart skal vi også i 50 års lag! Min svigerinne blir det, og vet du hva ... hun er verdens flinkeste kakebakerske, jeg synes det i alle fall! Det er alltid en fryd å komme til de og spise bursdagskaker nam nam! :) god søndag videre

kate sa...

What delicious-looking cakes! It looks as if you had a wonderful party. I'm turning 50 this year and it is rather a scary thought!!

Hope you are having a good Sunday!

Anonym sa...

Flott blomsterdekorasjon... og kaker mmmm...
Smykketvar jo bare nydelig...

Ha en flott søndagskveld...

Marie sa...

Takk for koselege kommentarar!
Eg hadde 50års-dag i sommar som eg feira med gode venner. Hadde det heilt topp! Laurdag som kjem er det svigermor sin tur til å feire, ho blir 80! Ho er ei triveleg, gjestfri og raus gammal(ung i sinn) dame!
Ser at du Minerva trur eg er sterk... Av og til er eg sterk og av og til er eg svak... Eg trur eg er trygg, då er det greit å vere svak av og til også!
Ønskjer alle ei fin og god veke!