søndag 30. september 2007

80 år ung! / 80 years young!

Laurdag feira svigermor åtti-årsdagen sin. Ho er ei sprek, ungdommeleg, gjestfri, raus og positiv dame. / My mother in law is eighty years old. She is a wonderful person! Bileta over er av bordpynten! Nydelege oppsatsar! / The photos above are of the table decoration at the party.
Ho fekk mest blomar og pengar. Nydeleg urne på denne oppsatsen. Detalj frå ei av gåvene. / Detail from one of the presents. Ho fekk peispustar hos ein av brørne sine, han har laga han sjølv. / Homemade present from her brother.
Koseleg å vera samla nesten heile familien! Ei lita skår i gleda var at jentene mine ikkje kunne koma... Eg har hatt fri denne helga. Herleg! I morgon startar ei ny arbeidsveke.
Eg ønskjer alle ei god veke og takk for alle kommentarar på sist innlegg! Eg har ikkje hatt tid til å legge svarkommentar denne gongen./ Thank's for your comments on my blog. I wish you a nice week!

12 kommentarer:

Ellie sa...

Gratulerer med svigermor! Det var noen nydelige blomsteroppsatser, også var det så koselig at du hadde så pene ting å si om svigermoren din! Ha en fin uke!

Hilsen Bodil F.T. sa...

Veldig flotte blomseroppsatser og buketter denne spreke svigermora di har fått!! Gratulerer til henne fra meg også! 80 år er en flott alder når en er frisk og i form!!

FO - 2 sa...

Gratulerer med svigermor. :)
Ett "hav" av nydelige blomster.
Vakkert!
Fin mandag og ukestart til deg.
Klem.

minerva.jor sa...

Gratulerer til svigermor fra meg!
nydelige blomsteroppsatser hun kan glede seg over!
Ha en fin uke!
klem.

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring, nydelige blomster hun fikk...
Lykke til med de nye kuene...

Ha en koselig dag...

elin1976 sa...

Så heldig du er som har svigermor di enda. Jeg håper virkelig jeg får ha min lenge for et rivjern av en dame skal du lete lenge etter. Hun er helt fantastisk. Sender på tekstmeldinger til prinsessa slik at farmor og barnebarn kan ha daglig kontakt. Hun er helt fantastisk. Fot noen flotte blomster hun fikk. Tenker at hun satte pris på dette.
Ha en super dag og takk for du stikker innom bloggen min.
Klem fra Elin:O)

Hulda sa...

Så flotte blomsteroppsatser! Den blå klokkeformede blomsten er nydelig! Så flink treskjærer broren hennes er, den peispusteren var veldig fin.

Anne sa...

Flott med slike gamle kloke mennesker.
Liksom ingen slike gamle igjen i familien min. alle mine besteforeldre er desverre døde. Så akkurat nå er der ingen som har dagen helt fri, ingen som alltid har tid til en kaffekopp, en trivelig liten prat som den gangen de levde. Og det er jammen et savn skal jeg si deg.

Har heldigvis endel gamle pasienter som jeg treffer gjennom jobben da, og det er en stor glede. Å kunne holde en gammel, levd og skrukkete hånd. Det er jeg glad for i alle fall.

STRIKKEMOR(O) sa...

Eg ser at svigermødrene våra er på samme alder. Mi svigermor blir 80 år i januar, og alle dei fine tinga som du skreiv om di svigermor, passar på mi og! Vi er vel heldige, det er ikkje alltid det er slik!

Marie sa...

Takk for alle kommentarar. Svigermor er blitt ei veldig god venninne, eg kjem ikkje på at ho er åtti! Ho er samlingspunktet for alle barnebarna. Ho bakar og serverer og er ei rektig hønemor. Eg er ikkje sånn som henne. Er ikkje oppofrande på same måten. Det er nok eit generasjonsskifte mellom oss.
Ønskjer alle ei god natt :o)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med overstått til svigermor:o)
Mi svigermor vert snart 8 år, og er det sprekaste og mest elskelige menneske du kan tenkje deg.
Flotte blomeoppsatsar.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Retting. Her har nok trykkleif vore.
Svigermor vert snart 82 år:o)