tirsdag 3. juli 2012

Roser, roser, roser :)

Nå er rosebløminga begynt så nå vil eg ha sol og finvers-dagar!


Prestegårdsrosa Rosa x alba 'Maxima'  tåler lite regn, men er eit syn i godver.



Rynkerose-hekken 'Moje Hammarberg' spreier ei herleg lukt i hagen .



'Mandarin' passar fint i krukker.




Klaserose 'Schneewittchen'



Stilkrosa 'Duftwolke' fekk eg til fødselsdagen i år, her er første knoppen, over, og utsprungen, under.




Klaserose 'Friesia'.



Klaserose 'Leonardo Da Vinci'.


Sist i denne omgang, første rosa for året av Austinrose 'Mary Magdalene' som eg planta ifjor.

4 kommentarer:

christine sa...

Åh, Marie her var der masse fine rosebilder og roser.

Eg kjøpte ei store 5 liters potta med Schneewitchen for 1 måned siden sammen et par andre rosesorter. Så eg glede meg vilt te dei begynne og blomstre. Eine klematisen e nettopp begynt og blomstra, så eg glede meg te resten + alle staudene sette i gang.

Bara varmen og solå kan komma nå, så hjelpe det på.

Ha ein fine tirsdagskveld.

Thusnelda sa...

Så fine roser du har, eg er veldig glad i gamle roser som prestegardsroser, dei svikter aldrig. Maxima har eg ikkje og synest den var nydelig.
Ønsker deg ein fin kveld med roseduft i hagen.

Refleksjon på livsvegen sa...

Heilt fantastisk!

Kjenner nesten lukta heilt hit ;-)

klem

Turid sa...

Såå mange flotte roser du har, blir mo i knærne og kjenner duften helt hit :)