mandag 27. juli 2009

Get more friends.

Det er en fin ting og vinne venner
og så lett som det går.
Den som sitter ved din side
kan du vinne med et smil.
Denne koselege awarden har eg fått av Flittige hender og Solsikken. Tusen takk begge to :) Eg hugsar då eg fekk min første award ei lita stund etter at eg var begynt å blogge, eg blei så glad! Eg var inkludert i "det gode selskap". Etter dette har eg fått mange awardar. Eg blir framleis glad for at bloggvenner deler desse med meg. Det som etter ei tid blir litt problematisk er å fordele dei vidare. Dei fleste får same awardane av mange, det er også dei som vel å ha bloggen sin fri for awardar. Eg må innrømme at eg har fått fleire eg ikkje har laga innlegg på og delt vidare fordi dei har kome litt tett til tider. Denne gongen vel eg å dele han vidare så får du som får han velje om du vil lage innlegg på det eller ikkje.
Først vil eg gje awarden tilbake til dei to eg fekk han av:
Flittige hender og Solsikken, begge har bloggar eg set stor pris på.
Det er så mange bloggar eg er innom både titt og ofte og eg deler awarden vidare til desse denne gongen:
og sist men ikkje minst til Troika sin blogg. Troika er ei skjønn lita hundejente som nettopp har fått ny heim hos brudeparet eg laga eit innlegg om for ei lita stund sidan.

8 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Tusen takk! Jeg blir også veldig glad, men som deg, er det heller ikke hver gang jeg lager innlegg på det...Sender den tilbake til deg jeg;)

Brit. (lille meg) sa...

TUSEN TAKK,MARIE! Den var koselig!
Nå ble jeg glad!
Jeg setter den på min blogg for utmerkelser. Så skal jeg sende den videre når jeg får tenkt meg litt om..
Takk igjen, og ha ei god uke!:-)

Laila -Karin sa...

Tusen takk . Det er klart vi blir glad, men jeg må jo innrømme at ikkejeg heller lager innlegg vær gang.Og det er litt vanskelig å velge hvem man skal gi den videre til . Mange som fortjener det.

Anne-Berit sa...

Tusen takk for den fine Awarden Marie,kjempeglad ble jeg,og jeg skal få den opp på sidefeltet mitt med en gang.
Du fortjener selv all ære for den fine bloggen din,og alle fine bildene du legger inn,så jeg gir den til deg nå jeg.
Ha en fin sommer videre.
Klem fra Anne-Berit.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Tusen hjertlig takk. Dette var en koselig overraskelse.
Sender den selvsagt også tilbake til deg. Resten må jeg tenke litt på.
Ha en fin kveld.

Brit. (lille meg) sa...

Sender den selvfølgelig tilbake til deg også!

Berit T sa...

Takker hjertligst Marie, det er alltid kjekt å bli satt pris på, og jeg setter stor pris på deg også, så gir den rett tilbake til deg.

hvorfor ikke... sa...

Hei Marie:)
Award gjør meg alltid glad! TUSEN TAKK:) Det er alltid forunderlig at noen, der ute, syntes det en sitter å pusler med, og legger ut - kanskje mest for ens egen skyld - er verd en utmerkelse. Facinerende!

Jeg har det som deg, lager stort sett ikke innlegg om det. Det ble så altfor mye en periode. Det var bare awarder på alle blogger, og det gikk i ring, de samme som fikk og delte tilbake.

Men det er som sagt veldig hyggelig! - og en fin måte å oppdage nye blogger. Tusen TAKK! Kan godt hende jeg plutselig lager et award innlegg igjen;)

Smil Torunn