tirsdag 5. juli 2011

Storkenebb.

Storkenebb i hagen min akkurat nå.






8 kommentarer:

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Nydelig med storknebb, fine bilder du har tatt! Har klippet en del avblomstret på mine i kveld.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så vakre blomar..
Rart med slike hagevekstar som også finst ville..

Ha ein fin kveld Marie!

Anne-Berit sa...

Fine blomster,storknebbene,og du har jo de fleste vargevariantene også:)

Brit. (lille meg) sa...

Nydelige bilder av nydelige blomster! De blomstrer rikelig her også....
Ha en fin uke!:)

josimo sa...

Vakkert-vakkert vakkert !!
Samler de overalt i hagen selv <3

Ønsker deg en fiin natt

Hage foto og natur sa...

De er så vakkre!
Nydelig fotografert!
Er så glad jeg har laget et lite bed med Storknebb!
Ha en fin dag!
klem

Anonym sa...

Så flotte bilder. Mange forskjellige :)

Har bare en selv som står med knopper. Spent på fargen :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nydelige! Jeg var på Fredholm i går og det var mange flotte sånne der også, selv om de synger litt på siste verset.
Hørte "rykter" om at dere har bestilt tekstiler til "Nye Heimdal" fra Helen. Det blir flott!!! Gleder meg til å se det ferdig.