fredag 4. juni 2010

Lukke :)

Ein heller sur og kald dag i haust hadde eg og mannen min besøk av (klikk på namnet så kjem du til heimesida) Toril og Magnar Aspaker. Magnar har eit hjarte som bankar for stauder og han har ein flott staudehage i Harstad. Han har mange stauder du ikkje finn i vanlege hagesentra og han har også mange stauder som ein i utgangspunktet trudde ikkje kunne klare seg så langt nord. Tilsaman har han ca 2000 ulike stauder i hagen sin. Det at han hadde interesse av å sjå hagen min gjer meg audmjuk. Då han og kona var hos oss i haust såg hagen vår heller stusseleg ut etter mange veker med regn og vind. Eg fekk ein liten avleggar av Anemone trullifolia var line aris. O lukke! I dag blømer denne stauda her hos meg :)
Eg har ikkje fjerna lauvet til krokusen ennå, men håpar at du likevel kan sjå korleis denne Anemona ser ut. Eg veit at Toril og Magnar kikkar innom bloggen min av og til, håpar at dei ser dette :)

9 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Så søt den var.
Ønsker deg en riktig fin helg.
Klem

Elins reiseblogg sa...

Dette paret skulle jeg gjerne ha besøkt. Synd det er så langt borte.

Annelis hantverk sa...

Så nätt liten blomma, mycket vacker!
Ha en fin helg!

Anne sa...

Snakker du om små lyspunkt :-)

og jeg likte så godt bildene dine fra husveggen Marie, tenk å slå seg ned der da med en kaffekopp mens en kjenner sola varme!! vil se mer, mer, mer, mer!!!1

Ruth Bernssen Bø sa...

Ein vakker liten blome...

God helg.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

For et lite kunstverk!

Refleksjon på livsvegen sa...

Heldigr deg..
Den var fin!

god helg :-)

Randi sa...

Så spennende og moro da Marie! Skjønner godt du ble utrolig glad for denne.
:-)
Nydelige bilder tatt langs husveggen din :-)

Håper du har ei superfin helg

klem

Anonym sa...

Hei Marie! Så fint Du skrev om oss! Her er denne anemonen ikke kommet i blomst ennå. Vi har dårlig vær nå, men på tross av det hadde vi 59 blomsterelskere her hos oss i går på det årlige hålogalandstreffet. Det ble litt trangt i stua, da maten måtte inntas innendørs pga regnet. Men det gikk bra, for 29 av gjengen hadde en ventende buss og så seg nødt til å dra uten servering. Flere hadde mat med,og det var bra, for så mange hadde jeg ikke trodd skulle komme i regnet.En travel,men kjekk dag. Hilsen Toril A.