lørdag 4. april 2009

Bumblebees on Erica.

21 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint humleshow. :) Det er så søte insekter. Husker jeg ville stryke en humle da jeg var lita, det fikk jeg svi for. ;) Den brente meg.

Elisabeth sa...

Wow, artig måte å vise bilde på.

Anne sa...

Her begynner det virkelig å bli avansert du :-))

Ruth Bernssen Bø sa...

Så flott framvisning av vakre bilete. Eg har mykje å læra ser eg...
Me har hatt storopprydning i hagen idag, eg har ikkje sett bier ennå.
Sola har vore framme, men gjennom eit slør av dis. No er skodda tilbake for fullt.
Ha ein lørdagskveld.

sammen på veien sa...

Flott å se på! Utrolig hva som kan fås til!!!
Må du ha en flott helg:)

God klem

GundaM sa...

Så stilig da og ejg klikke meg på linken og prøve selv ser jeg ;)))

Skjønner du er glad i Erika du Marie ;) De er vakre!

Ha en fin lørdalgskveld ;0)

Brit. (lille meg) sa...

Dette var flott, Marie!
Takk for at du viste oss det!

Hulda sa...

Det går fint å ha de inne, hadde det også i fjor i denne tida. Skal plante de ut når det blir varmere. Jeg passer på å gi de vann to ganger om dagen. :)

Malys krok sa...

Dette var noe utenom det vanlige. Flott! Det ser nesten ut som sommer hos deg. Ha det godt og god påske. Hilsen Margit.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Nydelig bilde med morsom effekt!! Du er avansert med fotoapparatet og andre teknikker!! Stilig det!

sammen på veien sa...

Takk for hilsen til meg:) Jeg har nok tenkt på å gi ut en diktbok som også har bilder men det blir litt dyrt. Har gitt ut en diktbok og jobber nå med en til. Håper å få den ferdig til høsten.

God klem

Ruth Bernssen Bø sa...

Takk for helsing i bloggen min.
Ja,eg er kjent på Nærbø, fødd og oppvaksen der. Bur der fortsatt, bare nokre få minutt frå barndomsheimen.

Gunilla sa...

Vilken fin bildvisning . Ja det verkar gå att göra det mesta på datorn det är bara att hitta igen det.

Ha en bra dag

Gunilla

Rune Eide sa...

Fine nærbilder!

Ruth Bernssen Bø sa...

Di Are kjende eg. Eg møter barnebarna rett som det er...

Dagny- Heim sa...

Skikkeleg flott å presentere bileta på denne måten :-)

GÅRDSLIVBLOGG sa...

Trivelig slideshow, fikk vårfeeling, god søndag og god påske!

Tammie Lee sa...

Beautiful images! Those little bees sure get lost in their pollen gathering. Sometimes I sense they are drunk.

naturglede/Randi Lind sa...

Nydelig show. Helt betatt jeg:) Takk skal du ha. Her summer biene og fulgesangen er nydelig: Fortsatt fin dag:)

FO - 2 sa...

Flott "humleshow" dette Marie. :)
Nydelige bilder under her også.
Jeg var i en av Bergens parker på fredag. Der blomstret flere Rhododendron allerede. Noen er store som trær, og jeg kunne stå under dem. Ett vakkert syn. Humlene var i full sving der også. Tiden vi er inne i nå er så utrolig fin. Det er godt å leve, og å ta inn slike øyeblikk og opplevelser. :)

Jeg vet ikke om du kan så Erigeron direkte ute. Jeg sådde mine inne først, og det er nok det som er anbefalt. Legger ved en link her, og håper at den virker, slik at du kan se flere bilder av den, og kanskje bestille. Frøene er iallefall billige hos Impecta.
Om du vil, så kan jeg kanskje sende deg en pakke. Har en til overs tror jeg. Kan sjekke. Jeg gjør det med glede. :)

HER er linken.

FO - 2 sa...

Linken virket dessverre ikke slik som jeg ville. Har opplevd det før når jeg linker til en spesiell blomst hos Impecta. Kommer til hovedsiden uansett. Hm. Du kan iallefall skrive Erigeron i søkefeltet der, så får du se flere bilder av blomsten. ;)