mandag 5. november 2007

You make me smile!

Tusen takk Marita for denne awarden! Og så kjekt at du la igjen kommentar! Det hender at eg lurer litt på kven dei er alle dei som er innom bloggen min. Det er vanskeleg å nominere vidare for det er så mange som fortener denne. Dei fleste har vel også fått han opptil fleire gonger frå før. Likevel vil eg nominere så kan dei eg nominrer gjere som dei vil om dei vil nominere vidare. Først vil eg nominere Anemone, er det nokon som får meg til å smile, les gapskratte, så er det iallefall henne! Ida er innom med både god morgon og god kveld det er Minerva også. Dessutan er eg veldig glad i bloggane deira. Med dette er dei også nominert. Ei som eg også har fått god kontakt med og som til og med brukar bloggen min som "barne tv" av og til er Anki, så ho må med! Eg vil også nominere Berit. Ho er nokså ny i "blogglandia", men ho er fullt på høgde med andre! Vakre, vare, nydelege og koselege innlegg. / Last but not least I vill nominate Dot who put me on her Sky Watch Friday list, she also has a beautiful blog. Biletet over er frå ein liten kalender eg har på skrivebordet. Biletet er frå november, tittelen er "Ventende hester" og orginalen er mala med munnen av Mariusz Maczka. Vakkert, ikkje sant? I dag har eg hatt "kontordag", betalt mange rekningar og ført husdyrkontrollpapirer. Eg har i tillegg holdt på med noko rekneskap. Dagen har gått i eit! I kveld var eg og mannen min på medlemsmøte i felleskjøpet. Høyres kanskje gørr kjedeleg ut, men det er faktisk interresant synes eg. Dessutan fekk me nydeleg middag, lammesteik og dronning Maud fromasj til dessert. Så her i gården går det lite i restaurantbesøk, men me er på mange fagmøter gjennom året.

8 kommentarer:

FO - 2 sa...

1000 1000 TAKK Marie!!!! :)
Har fått den før av Catherine i Virginia, men jeg ble like glad denne gangen også! :)
Jeg ga den vel til deg også.
Det er godt at det gode kommer tilbake. En fin tanke det. :)
Den dagen jeg klarer å skifte sideelementer, så skal jeg legge den til, med ditt navn over, sammen med Catherine sitt.

Jeg nominerte videre selv sist jeg fikk den, så jeg viser til den posten.

Flott bilde av hestene. Høres ut som du har hatt en travel og fin dag. Den menyen fristet du.... ;)
God natt til deg og fin tirsdag i morgen. :)
Må vel krype opp i loppekassa nå etterhvert.... ;)
God klem.

dot sa...

How sweet of you! Thank you so much!

Anonym sa...

Du fortjente denne utmerkelsen, for du får meg til å smile også.Nydelig blogg du har.Du fortjener medaljen VVV! Var, vennlig og vakker. Alltid hyggelig å titte inn til deg. Ha en flott tirsdag. Fra Naturglede.

minerva.jor sa...

Mang mange TAKK!
koselig med slik hyggelig oppmerksomhet!
Jeg skal legge inn navn på deg og Ida( som jeg også fikk den av)over i sideelementet.
Man må ha kunnskaper om mye når en driver landbruk, både regnskap og alt innen dyr fòr og mye mye mer.
I tillegg gir du oss en glede ved å dele av dine interesser og dine tanker:)
Ha en fin tirsdag!
klem.

Anonym sa...

Flott bilde av hestene du viser frem. Tenker du har en del kontorarbeid å gjøre hele året, jordbruk i dag det er jo en bedrift , skal kunne like mye om "papirmølla" som en må kunne om forenheter.
Nominasjon du fikk skal du være stolt av, ordentlig trivelig blogg du har!!
Ha en fin dag.

Berit T sa...

Tusen takk Marie!!!
Det var kjempekjekt å få den påskjønnelsen.
Du har det travelt forstår jeg.
dint maleri av hestene!
Klem fra meg

Zizzi Molde sa...

Tuuuusen takk! Nå ble jeg glad. Det var skikkelig kjekt å få :-) Sitter på kjøkkenet og ser på sneen jeg nå, nesten så det er julestemning ute her. Ønsker deg en flott kvepd videre, klem fra meg!

Anne sa...

Tusen takk marie , den varmet et kaldt trønderhjerte.

...eller ikke for det. på bloggen min ser du at denne ettermiddagen har vært temmelig "varm"... :-)