torsdag 12. mars 2009

Eit klapp på skuldra.

I går var me på møte i Tine for siste gong. Me er eigentleg utmelde, men var særskild innbudde for å motta sølvskei for sju år med Elite-mjølk. I eit yrke som vårt går ein mykje åleine i det daglege arbeidet og då er det kjekt å bli gjort stas på når ein gjer ein god innsats! Me har fått både femårs- og tiårsplakett for topp kvalitet før og det var ekstra kjekt med skeia no på tampen. "Sjølvros stinkar" er det eit uttrykk som seier, men eg har no lyst å vise skeia likevel eg :) 
I tillegg til skeia vanka det ein nydeleg bukett med blomar. Takk for alle kommentar på dei siste innlegga! Eg jobbar fullt for tida, i tillegg er det ein del møteverksemd på kveldstid så det blir lite tid til å surfe rundt i Blogglandia... 
Ønskjer deg ein fin fredag :)

19 kommentarer:

eba sa...

Gratulerer med sølvskeia. Heilt sikkert velfortjent. Nydelege blomar også! :)

GundaM sa...

Masse arbeid bak en slik skje kan jeg tenke meg og vakker var den og flotte blomster ;0)

Og så nydelig den jenta di under her var da, ligna på deg jo!!!

KLem fra en annen travel kvinde;)

Berit T sa...

Gratulerer med denne flotte sølvskjea, og de nydelige blomstene, og dette var dette vel fortjente, skulle bare mangele, og ikke selvskryt, det er sannheta!!

Travelt på jobb, men sikkert kjekt, for du er nok kommen på rett hylle du.

Ha en fin fredag du også.
Klem.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Dette var veldig kjekt!! Har alltid beundra bildene du har vist fra fjøset ditt. SEr ut som dere har hatt alt på stell hele tiden, og da er det jo vel fortjent med alle utmerkelser dere har fått! Men sølvskeia var ekstra vakker! Gratulerer med den! Blomsterbukette var også nydelig,men dessverre ikke så holdbar som sølvskeia!! God helg, Marie!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med sølvskei etter elitemelk i 7 år.
Det står de respekt av.
Velfortent.

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med den flotte skeia, og med blomstene! Det var vel fortjent! Og så flott det var! Det var fint at du viste det til oss også!
Riktig god helg til deg!:)

Hulda sa...

Gratulerer med sølvskeia fra Tine! Så fint minne.:) Flott bukett også.

Turid sa...

Gratulerer , det var velfortjent etter en så stor innsats.

lavendel mio sa...

Gratulere med sølvskeia!!
Vel fortjent:)
Husker da foreldra mine dreiv gard og kor glad dei vart kvar gang de fikk premie på god melk.Det ligg masse arbeid bak.
Ha ei go helg,klem:)

Orlaug sa...

Gratulera so mykje!
Heilt sikkert vel fortjent...ha ei god helg!

Anne-Berit sa...

Gratulerer med velfortjent både skje og blomster.Artig å få litt anerkjennelse for alt arbeidet:o) Bildene dine er nydelige som alltid:o))

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig du viste det fram. Du kan være stolt. Glem den dumme janteloven. God helg!

arieldog sa...

Nydeleg skei og vakre blomar! Og du; det er lov å vere stolt og glad når ein får ei slik utmerking. God helg!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Gratulerer! Så mange år med elitemelk krever stor innsats, så dette var vel fortjent.

Hilsen ei som har arbeidet på meierilab og kvalitetsbedømt mye melk....

God helg.

Anonym sa...

Den skjeen er nok helt sikkert velfortjent - det er jo ikke noe latmannsliv som ligger bak den:) Og dette er da ikke selvskryt - tvert imot et flott innlegg, blir glad av å lese sånt, jeg. Og nydelige blomster som du har fotografert så fint! Ha ei fin helg! Klem fra Randi**

VALKYRIEN sa...

Gratulerer med sølveskjeen! Sikkert vel forthent! Og så nydelige bilder av den blomsterbuketten! Vakkert gjort!

Ha en flott helg!

Kathrine sa...

Gratulerer!! Kjenner til Tine-gavene ja. Min søster som driv med mjølkeproduksjon, har vist og fått en.
Innom for å ønske deg en riktig flott helg!

Klem))

Gunilla sa...

Jättefin sked .Det är ju roligt att få uppskattning för det ni utför för det är ju mycket jobb. Blombuketten var ju verkligen fin.

Ha en trevlig helg

Gunilla

FO - 2 sa...

Kjære Marie.
Jeg er helt sikker på at dere fortjener denne oppmerksomheten, etter den gode jobben dere har gjort.
Ta det til deg og vær stolt. :)

Jeg skjønner at det blir lite tid til blogging når du jobber så mye for tiden. Det er bra at du har jobb. Og ut fra det du skriver, så skjønner jeg at du trives.
Det er godt. :)

Jeg jobber ikke så mye for tiden. Skal jobbe tre dager på skolen neste uke. Jeg går til fysioterapeut flere ganger i uken, for å trene opp igjen kneet mitt.
Nå har fastlegen min sendt henvisning til MR. Verken han eller fysioterapeuten er fornøyd med fremgangen, eller mangelen på den. Så, de mener at jeg kanskje må opereres. Det vil MR bildene vise etterhvert.
Er litt lei meg pga. dette. Kunne få begynne å jobbe hos venninna mi på hagesenteret her nå, men måtte si nei pga. skaden.
Det er drømmejobben min!
Om de hadde operert meg på Haukeland med en gang, så hadde jeg nok vært frisk igjen nå.... Kneet henmmer meg, og jeg får ikke gjort så mye, dessverre.
Liker ikke denne passiviteten!
Så, jeg har egentlig god tid til blogging for tiden, ja.

Håper at du har det bra sånn generelt. Vit at jeg er her og at jeg tenker på deg! :)
God klem fra meg, med ønsker om en fin lørdag og ei god helg.