fredag 20. mars 2009

ABC, C for collage.

Fleire kreative innlegg på c hos Petunia :)

36 kommentarer:

elle-melle sa...

Nydelige collager av vakre blomster!
Det er ei herlig tid nå som hagen våkner og alle fargene dukker opp igjen i blomstene.

Brit. (lille meg) sa...

Å, så nydelge blomster! Og bilder!
Flott med collage, da kan mange bilder bli med samtidig.
God helg til deg!:)

Petunia sa...

Dette innlegget oser av vår! Å så deilig! Kjemefine bilder!
Ikke stress med torsdagen, Marie. Det er fredag, lørdag og søndag som er ABC dagene. Grunnen til at det ble lagt ut i går, var at jeg var opptatt i hele morges frem til nå. Det ble lagt ut i 23 tiden i går kveld - ikke i 1930 tiden som Arne kommenterte. Det var da jeg laget det.
Det er ikke meningen dette skal bli noe pes og det er vel opp til oss alle å ikke gjøre det til det. Når innlegget blir lagt ut burde vel kanskje ikke ha noe å si for om man får besøk på bloggene eller ikke? Jeg synes ikke det, men det er kanskje litt naivt av meg. Jeg synes det er like dumt at folk må sitte hele fredagen å vente på at jeg skal komme meg hjem for å legge ut innlegget. Folk skal kanskje på hytten eller ut på andre aktiviteter. Men som sagt. Meningen er å legge ut innlegget fredag morgen før jeg går på jobb.

Gunilla sa...

Jättefint collage med vårblommor. Jag måste träna på att kunna göra så fint med bilderna.

Ha en trevlig helg

Gunilla

Rune Eide sa...

Her har du være svært kreativ selv - alltid en nytelse å se dine blomster.

garden girl sa...

Beautiful!

Hulda sa...

Så flott blomstring! Krokus er nydelig. Vakre sammensetninger av bilder.

naturglede/Randi Lind sa...

Aldeles vidunderlig vakre bilder. Koser meg og ser en gang til jeg. God helg:)

heidi sa...

Så nydelige collager du har laget av vårblomster. Vakkert Marie.

Nyt våren og helga!

Anne sa...

Utrolig hvor flott da Marie, men så legger du jo inmari til arbeid i de collagene dine også, med en kjærlig hånd blir det vakkert ja!!

Varm klem herfra.

JULIEK sa...

Oj oj oj det var litt av noen collager. Kjempeflotte altså. Får skikkelig vår følelse. Snøen ligger her enda, men snart ser jeg vel alle disse jeg og : )

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Må bare si at jeg begynner å få høye forventninger når jeg skal inn og kikke på dine løsninger. Og jeg blir IKKE skuffet. Dette var som vanlig helt nydelig. Du er ei dame med stor estetisk sans.

God fredagskveld.

ASSA sa...

Nydelige collager!

Malys krok sa...

Flott Collager og flott C-bidrag. Krokus og snøklokker står kjempefint hos deg, her må vi nok vente en stund til før de dukker opp...men plutselig så er de tilbake. God helg til deg fra Margit.

eie sa...

Nydelige blomster! Jeg har noe til deg på nybloggen min:
http://evelyn-eie.blogspot.com
God helg og klem fra meg!

M.E.V. foto sa...

Vakkert:)

Evami sa...

Nydelig collage med vakre blomster:) Håper våren kommer til Trøndelagen også...

Ha ei flott helg:)

Unknown sa...

DET var eit bra valg:0)
Nydelege collagar...

Berit T sa...

Dette var nydelige collager du hadde laget, herlige farger!
Ha en fin helg.

Unknown sa...

For en flott samling med velkomponerte collager, Marie.
Ha en fin helg.

VALKYRIEN sa...

Utrolig vakker collage av utrolig deilige vårblomster og vårhint og vårfornemmelser! Alt på et brett!

Kerri sa...

Beautiful, glorious blooms, Marie and such wonderful collages! Happy first day of spring! :)

Wenche sa...

Å så nydelige blomster og flotte bilder, gir meg virkelig vårfølelse!

Ha en riktig god helg :-)

Anonym sa...

For en herlig collage av vakre vårblomster.
Nå har endelig krokusen dukket opp her hos oss også. Det betyr at våren er her!! :)

amylin sa...

Så fine blomstercollager du har laget. Flotte bilder. Ha en god helg.

FO - 2 sa...

Flotte collager av vakre blomster og veldig velkomne vårtegn. :)

God lørdag, kjære deg! :)

Tone sa...

Åååå desse vårblomane!!!!

Ruth sa...

For en kreativ og flott løsning på C.

Nydelige blomsterbilder som ga meg vårfølelser. (Og det tregs, det var kuldegrader i natt)

Viola sa...

Utrolig vakkert! Kjempestilig satt sammen i rammer og nydelige farger! Og det er Vårtegn så det holder ;) Her er det ikke mye av våren og se. Men sola tar litt om senn nå.. av snøen. Ha en fin helg! :)

Kathrine sa...

Flott for bokstaven C da:) Syns det er så mange flotte bidrag, bare gøy dette. Vakre foto av våren din, Marie. Og ser du og har jaktet på flotte dråper du også.

Riktig god helg til deg!

Steinbokkjen ;o) sa...

Ååååååååååå her va da vår - hææææææærle! Så flott du får mixa da i samen og...
Ha ei super duper nyyyydle helg!
klem

Beate sa...

Så mye flotte blomster, og så deilig det er at det endelig er vår ute.

Vestlandsjenta! sa...

Skikkelig nydelige collager! Det var en virkelig kreativ løsning på c-en, at jeg ikke tenkte på det! Ha en strålende helg!

Liv sa...

Så nydelig vårblomster du har samlet til collagen!

Flott bidrag!

CP Su sa...

Fantastic pictures, so nice and so beautiful ... good work !

Mariann S sa...

Nydelige collager av krokus og andre vårblomster.
Det e so deilig å gå rundt i hagen og kike på det som spirer og gror.
Våren e ei nydelig tid.