torsdag 30. august 2007

Favorittfurua mi!

I vår eigen bittelitle skog står ei gammal furu. Ho strekker greinene høgt mot himmelen. Mange stormar har ruska gjennom kruna opp gjennom åra og furua har fått mange sår og mista ein del greiner.Eg hugsar furua som eit stort tre alt då eg var lita jente. Eg veit ikkje kor lenge ho har stått der. Om vinteren når sola står lågt skin stamma som ho skal vere av koppar, ekstra fint med kruna kvit av snø. Mange barn har klatra og leika i furua gjennom åra. Eit lite minne om det er tauet som er kveila om to morkne greiner. Sterke røter går langt ned i jorda og har halde furua oppreist i storm og stille. Eg høyrde ein gong at om ein er opprørt og lei seg og treng at nokon held om seg, men ein er aleine skal ein gå ut i skogen og legge armane rundt og kinnet inntil eit tre. Då vil freden seinka seg i sjel og sinn... Eg har ikkje prøvd det, men skulle eg gjere det skulle dette vore mitt tre.

15 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint innlegg! Likte så godt furua, og det fine du skrev. Flott det innlegget fra i går kveld også. Likte så godt det diktet du hadde skrevet til slutt. Vet du om det er melodi til det også? Har lenge sunget i et kirkekor, men har ikke hørt denne før.

Anna Lisa sa...

Så fint tre....Eg liker trær...kjenner roa i meg når eg ser slike store flotte trær... ha en fin kveld. Klem

Mia sa...

Nydelig furu og flotte bilder av den. Det er så fint med slike gamle trær som har stått der så lenge en kan huske, og som man kan søke trøst hos hvis man føler behov for det. Uansett, så er det lettere å finne roen i naturen og i nærheten av trær som oser slik trygghet.

Helene-Årets gleder sa...

Åhhhh, nå er jeg helt rørt av måne-innlegget!!!!!Det er det vakreste jeg har sett og lest på veldig, veldig lenge.

Tusen takk, Marie!

Klm Helene

Elin sa...

Du må vere utruleg glad i heimstaden din! Nydelege innlegg! Ja, eg har kanskje skifta farge i løpet av veka...har no funne den eg er mest fornøgd med sidan den gamle gode, du veit...Skal halde lenge på denne! Ikkje måne her i kveld, men vakkert likevel.

Anonym sa...

Så fint du skriver! Og så flotte bilder av furua. Liker så godt innleggene på bloggen din.

FO - 2 sa...

Naturen er rik.
Rik på alt som er vakkert og på slike mektige, flotte trær.
Kjekt å kunne fortelle barn og barnebarn at en selv har lekt der de leker etter en.
Gode barndomsminner.
Nydelig innlegg og vakre ord Marie. :)
God natt og god klem fra meg.

Marie sa...

Tusen takk for kommentarar! Ja eg er glad i heimplassen min. Eg synest her er vakkert.Det er noko med; "der hjarte ditt er..." Eg har auge for alt som er vakkert og det treng slett ikkje vere nye dyre ting(ja, eg likar fine ting også...). Kan like gjerne vere ting som; ein vakker sol-opp/ned-gang, regnboge, ein fugl på fuglebrettet, ein fin blome, ei barnehand i mi, ein kopp te med ei god venninne, ta imot ein ny kalv saman med mannen min o.s.b.
Også tre...spesielt store og gamle...som har levd ei stund... Gode klemmar tilbake til dykk :o)

Anonym sa...

A beautiful tree. I don't know the name but it looks like some kind of oak.

Thank you for visiting my blog today.

minerva.jor sa...

Tenk på hva den furua har hvert vitne til gjennom sitt lange liv!
Det er en fin måte å "Jorde" eller samle seg på, ved og holde rundt et tre- og føle sine føtter ned i jorden, og derifra og opp til himmelen!
Ha en fin dag:)

FO - 2 sa...

God fredagsmorgen til deg Marie! :)
Såg du spurte på Huldas blogg om hvordan du kan lage Slideshow.
Håper du synest det er ok at jeg prøver å hjelpe deg litt.
Legger ved en link her til ett av mine slideshow.
På den kan du trykke deg rett inn der du lager det. "Make one...", står det.
Du må opprette en "konto" der.
Med brukernavn og passord.
Du må ikke slette bildene der, etter at du har laget slideshowet.
Da vil det forsvinne fra bloggen også.
Håper at jeg kunne være til hjelp.
Kos deg i kreativitetens navn og Ha en deilig fredag.
God klem fra meg.

http://surfida.blogspot.com/2007/04/blog-post_24.html

FO - 2 sa...

Her er en link til, så du kan se hvor variasjonene.
Kan lage så mye fint! ;)

http://surfida.blogspot.com/2007/04/https167.html

@afjo72 sa...

Naturen er fantastisk! Tenk hvilke historier slike gamle storheter kunne fortalt... :o)

Ha en god helg!!

ChatrinesLiving sa...

Koselig innlegg:) Trær og skog er fasinerende. Måneskinnet i forige innlegg var absolutt vakkert! Med SOL (endelig) fra nord ønsker jeg deg en super fredag:)

A wildlife gardener sa...

Beautiful tree, Marie. They give us oxygen to breathe clean air. I love trees too :)