søndag 26. juni 2022

Nytt kjøkken

 Eg har lenge hatt lyst på nytt kjøkken og nå har me fått det på plass.

Då me i 2011 renoverte huset blei kjøkkenet som var frå før sett på vent. 

Me fekk nye benkeplater, ny vask og nye kvitevarer då, 

i tillegg måla me vegger og tak og la parkett på golvet,

 men innreiinga elles var det som var frå før.

M har etter 2011 tatt rom for rom og nå er alle rom pussa opp.


 Me har valt Strai-kjøkken, modell Risør. 

Kjøkkenet er kjøpt hos Knapphus kjøkkensenter, avdeling Karmøy. 

Det er også dei som har montert kjøkkenet.


 Kjøkkenet er ikkje stort, men praktisk, og me har den plassen me treng i kvardagen.



På benken har eg plassert gammalt arvegods.




Far sin kopp som han hadde med seg då han var på fiske.


Flis med Fadervår har eg kjøpt på auksjon.

Flisene på kjøkkenveggen kom på plass rett før fødselsdagen min, 
så då passa det godt å be til selskap.


Velkommen inn!




Pynta og dekka til kaffe i salongen.




Eg hadde pynta med blomar frå hagen og blomar som eg fekk i gåve.




"Bestestova"


Her har m or sin brudekjole fått plass.


Farmor sin symaskin står også i denne stova.


I etestova har eg mange antikke bruktkjøp.








Gåve frå ei venninne som er blomsterdekoratør.


Og ute er det junikveld.


         Det nye kjøkkenet dekka til fest.
Takk for laget damer!


Eg fekk både gåvekort og gåver, 
og noko av det finaste var hekla gardikappe til kjøkkenet.
Ei venninne skulle hekle for meg, men som betalt oppdrag, 
eg visste ikkje då at eg skulle få den i gåve.
Er den ikkje fin?




Nå seier me oss nøgde med oppussing for ei stund, 
har holdt på av og på i 11 år nå😉


I juni er blåtimen ved midnattstid.💙

4 kommentarer:

Villrose sa...

Et utsøkt lekkert kjøkken! Nydelig grønnfarge. Strai var oppe som nr 2 da vi valgte kjøkken sist, men det ble Telemarkkjøkken på telemarkingen. Elsker stilen i huset! Kunne vært mitt drømmehus, som passer perfekt med alle arvetingene jeg har tatt vare på.
Gardinkappen var prikken over i'en.

Anonym sa...

Så nydelig kjøkken 🤩
Og resten av huset er også heilt magisk. 😍

Anonym sa...

Tusen takk ❤️

Anonym sa...

Tusen takk ❤️