onsdag 30. januar 2008

Blomedekorasjon. / Flower decoration.

Eg vil vise nokre detaljar frå blomedekorasjonane på selskapsbordet. / Details from the flower decorations on my mom's table on her birthday.
Her er litt av gåvene. Mor likar veldig godt vakre bilete av natur og blomar, dikt likar ho også. Så gåvene ho fekk falt i smak. Det vankar nok meir gåver til helga.
Some of the presents she got. She love books wiht beautiful photos of nature and flowers.
Tusen takk for alle dei fine kommentarane eg fekk på sist innlegg!
Thank's for your kind comments on my last post!

26 kommentarer:

My little footprints sa...

Hei!
Jeg har ikke fått med meg dine siste innlegg, har vært litt syk i helgen, så det har ikke fått vært så mye overskudd til blogging. Men jeg ønsker å gratulerer så mye med din mor! Det er så koselig å stelle i stand til selskap! Og jeg må jammen si at de kakene dine så jo bare skikkelig gode ut, nam nam ;) Og det var de helt sikkert også kan jeg tenke meg! ;) Fikk nesten litt lyst til å sette i gang med kakebakst selv;)
Ønsker deg en fortsatt fin onsdag!
Klemmer fra Beth

Rune Eide sa...

Blome er så god B som noen - i alle fall de som du tar bilder av!

Takk for hyggelig kommentar!

Rune Eide sa...

Meg igjen: Veldig hyggelig om du ble med! Jeg har lagt ut litt mer etter ditt spørsmål her .

Berit T sa...

Nydelig!!!!
Så flotte alle sammen, friske i fargene.
Klem.

Lene sa...

Ååå, Marie - du får ikke lov til å glemme at du av alle, er en engel selv - så da blir det klem fra en engel til en annen :)Og ja, akkurat det der med engler er vel en barndomslære min bestemor gav meg som jeg aldri har stilt spørsmål ved senere i livet. Min barnetro er ganske enkel, men likevel så viktig og god.

Og såå skjønn ei mor du har. Hun ser bare god ut. Du må hilse henne så mye og gratulere med den store dagen :) Og de nydeligste blomster til ei nydelig dame :)

Ha en strålende solskinnsdag :)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Nydleig blomster.
Kjekke gaver.
Koselig at ho liker bøker også.
Klem fra meg

Merete sa...

Så nydlege blomar i oppsatsane :o) skulle eg valgt ei anna utdanning enn den eg har trur eg det måtte bli blomsterdekoratør..elskar blomar og det å setje dei saman. ha ein fortsatt fin onsdag, Marie! Nå har eg endeleg linka til deg i bloggen min..

Garden Angel sa...

Så nyydelige blomster!!! Lekkert!
Ser ut som dere har kosa dere! Men det er jo mye jobb med slike selskaper også..Men det er som regel verdt det:)
Gratulerer med mamma`n da!!!
Håper ikke du ble fornærmet på meg ang. bildene??!
Det skulle være en possitiv ting;)
Ha en flott uke videre!
God klem fra meg:)
Ps: det roseserviset var nydelig!!!!

Hulda sa...

Har ikke fått med meg de siste postene dine, har vært småsyk denne uka, men nå er jeg bedre, forkjølelse..

Nydelige blomsterdekorasjoner til din mor. Koselige bilder fra den store dagen. :)

hjemme bra sa...

Nydelige blomster, og en flott dame! Gratulasjoner til henne på 85års dagen!

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydelege blomsterbilder!

elin1976 sa...

Jeg har gått glipp av et innlegg og for et fantastisk innlegg. Ho er så herlig. Prinsessa fikk se bilde og lurte på om Astrid Lindgren var morå di. ha ha.
Men det er jo visse likhetstrekk. Flotte gaver også.
Har du bytta bilde på profilen. Fikk liksom se deg bedre nå på dette. Kan være bloggen min som har blitt oppdatert av blogspot også i dag.
Tusen takk for kommentaren på bloggen. Det er ikke så mye som skal til å gjøre dagen perfekt men kommentaren din gjorde det. Masse gode klemmer fra ho Elinmor på Ålgård:O)

Whoopsi Daisy sa...

Så mange fine bilder fra bursdags feiringen du har tatt. Nydelige kaffe kopper, de var yndige. OG kakene dine frister meg enda. Jeg er en kakemons. Synd magen blir mett før øyet.
Ha en fortsatt god uke.
Klem fra Whoopsi Daisy

Pernille sa...

Gu så vakre blomster over hele linjen:)
Sender en klem til moren din. Hun så jo bare så søt og snill ut:)

Garden Angel sa...

Hei igjen!
Ja jeg mente de nye sidebildene dine...Synes du ser mye yngre ut på de nye enn det gamle:)
Men det er jo de fleste damer bare glad for, ikke sant:)

Yolanda sa...

These are beautiful flower photos.

kate sa...

Happy Birthday to your mum! The flower details were lovely to see. The book looks great.

Lovise sa...

Håper din mamma fikk en fin dag.
Blomstene var aldeles nydelige. De ser så friske ut at man får nesten lyst til å spise dem......

Nessa sa...

Beautiful blooms.

Nunne sa...

Takk for at jeg får snuse på blomstene dine, her har jeg sett innom mange ganger... Du har sans for blomster og jeg som elsker MIDDAGSBLOMSTER fikk nyte dem i fulle drag hos deg.
Takk for kommentar på bloggen min, den er så ny og enkel at jeg fatter ikke at du har funnet den blant alle de som finns. Men koselig var det! ... Du så sikkert at vi også har feira mor og stordag. Så heldige vi er som har mamma'ne våre enno ilag med oss!
Takk igjen!
Ha en god dag på Heimdal! Klem.

Randi sa...

Så utrolig flotte blomster. Bruker du macro linse for å få tatt så nære bilder? Utrolig flott iallefall.

Ha en finfin dag der du er.

Klem randi

Anne-Berit sa...

Nydelige blomster,og for ei skjønn gammel dame din mor er.Tenk å bli 85 år da,stor dag,både for henne og dere som er familien hennes.Håper dere får en flott feiring på søndag også:)

ArneA sa...

Meget bra fotografert.
Jeg blir også interessert i metoden

FO - 2 sa...

Nydelige blomster og detaljer! :)
Vakkert!
Fin fin torsdag til deg.
God klem fra meg til deg.

ANNA-LYS sa...

Hej,
Du kör blomsterspråket - alltid en säker Broe som Binder :-)

Jag har länkat till dig i projektet.

Ha en fin dag!

*Klem*

Anna-Lys, Sverige

Hilsen fra landet sa...

Så herlige close-ups... ønsker meg kamera som klarer slike bilder. Spennende med bro-prosjektet da... forsøker å finne ut mer om hva det innebærer jeg da ;-)