lørdag 14. desember 2013

Adventstid.

Her kjem nokre bilde eg eigentleg hadde tenkt å lage innlegg med første sundag i advent.
 Det blei ikkje då, men me er framleis inne i adventstida så det er vel ikkje uaktuelt ennå.
 Litt fleire lys som skal tennast einaste.


I fjor kjøpte eg nye papirstjerner til stova og kjøkkenet.



I den andre stova er dei gamle metallstjernene på plass.


Adventstaken har eg hatt fleire år. Kjekt å ta fram pynt eg har hatt år etter år.


Novemberkaktusane blømde akkurat då dei skulle i år :)
I fjor gløymde eg å sette dei bort så då fekk eg berre to blomar på den eine og ingen på den andre ;)



Adventskalenderen min som Hulda har laga :)


Sundag som kjem er me komne til det tredje lyset.


Første julekortet me fekk i år er frå Ask Leonard og familien hans. 
Mamma Monica har fotografert og laga koselege kort til familie og venner.


Herlige Ask Leonard er farmor sitt gull :)

God adventstid til deg som kikkar innom bloggen min :)

3 kommentarer:

Vform sa...

Jättefina stjärnor, blommor och pyssel du gjort!!
Och gräsmattan är grön ser jag .... det har också vi ...
Hoppas på en vit jul!
Ha en skön dag!
KRAM ♥

Hilsen Bodil F.T. sa...

Koselig å se innom huset ditt i adventstiden. Ser veldig fint ut ! Liker utsikten din også ;)

MarJE sa...

Så koselig det hjå deg og fint adventspynta.
Supert å få kaktusane i blomst når dei skal. Min var i tidligaste laget i år...men, men.
Nydelig kort frå gullgutten til farmor.....dei er så herlige desse skjønne barnebarna. Blir aldri mett av dei....
Fortsatt god adventstid.