søndag 14. august 2011

Hyggeleg besøk :)

Fredag hadde eg besøk av to hyggelege bloggdamer og venninner. 
"Gamleheksa" hadde tatt turen frå Toten til Karmøy noko som gav høve til eit aldri så lite "bloggtreff". 
Ho og BeritT tok turen til Bokn der eg venta på damene. Så bar det ut på fototur i strålande solskin! 
Kjekt å vere ilag med folk som er like hekta på naturfotografering som meg :) 
Eg vil vise eindel bilde frå dagen vår saman delt på fleire innlegg.
Første stopp på turen var eit lite skogholt med edellauvskog ved eit av Bokn sine mange vatn.
Høge tre med store, vide kruner som silte solskinet gjennom greinene.

Her var det fredfullt og vakkert å rusle.


Det var ikkje berre trea som var store her, det var også denne maurtua! 
Mange av eiketrea her er nok svært gamle. Rart å tenke på at dei har stått her i generasjonar.
Nede ved vatnet sette me oss ei stund og tok inn sommaren i fulle drag.
Utsikta over Gunnarstadvatnet under eit slør av bjørkelauv ein seinsommardag 
saman med gode venner kjem eg til å hugse lenge.
Fleire innlegg følgjer...

9 kommentarer:

GAWO sa...

Så hyggelig dere har hatt det. Bloggtreff er egentlig ikke så dumt. Fotogleden er lett og dele, bloggprat også og i tillegg vil jeg tippe at dere hadde mye annet å prate om. Ser ut til å være svært så hyggelige jenter. :-)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Tusen takk for en helt fantastisk dag. Været var jo et kapittel for seg sjøl. Ikke mange sånne dager i sommer. Og med verdens koseligste selskap ble dette en kjempe-dag. Gleder meg til jeg kommer hjem og får sett bildene mine skikkelig.

MissMette sa...

Hei Marie :)
Så koselig med gode venner på besøk, og kjekt å dra sammen å fotografere ღ NYDELIGE bilder du deler med oss – jeg falt pladask for det fjerde bildet ditt ღ guriland sååååå vakkert og stemningsfullt det var… Flotte bilder fra huset ditt og fine bilder fra hagen din… Straumen var også en idyllisk nydelig plass – Ser det var en stund siden jeg var innom deg sist, men du verden så mye flott å se ღ Ønsker deg en fortsatt fin søndag og ha en kjempefin uke som kommer, klem fra Mette

Berit T sa...

Takk igjen for en herlige dag ilag med dere jenter.
Ja det var mye fint å se, og mye å snakke om, og gleden å få ha en hel dag ilag i dette strålende været, har ikke ord...
Artig er det å se bildene av de samme motivene vi har alle sammen, men alikevel forskjellige.

Torill sa...

Heisan. Nydlege bilete. Det drypper godt etter vellukka treff ser eg. Ha det godt.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Nydelig natur dere har vandra gjennom! Det måtte være veldig kjekt å treffes som bloggvenner!

Hjertebank sa...

Nydelige bilder.
Likte godt bildene med det store treet og vannet. Nydelig.

SigridfraEnget sa...

Mange nydelige bilder her; så koselig med et bloggtreff og fototur samtidig. ;-)

Annelis hantverk sa...

Så roligt att träffa bloggvänner och vilken underbar natur ni strövat runt i!
Ha en fin dag!