torsdag 25. november 2010

Julekort og bordkalender.

Eg har fått heim ein god del julekort med tanke på julemesser eg skulle vore med på. Nå blir det ikkje til at eg kjem til å delta på dei to siste messene likevel av helsemessige årsaker. Dumt å "brenne inne" med alle julekorta. Så om du ikkje har handla inn og kan tenke deg nokre av desse så ta kontakt på e-post; 
marie.vaagshaug@gmail.com
eller ta ein telefon så skal du få fleire opplysningar.
Det første er med ei raud rose med snø på utsida og vinterbilde + plass til å skrive helsing på innsida. Du får med konvolutt.
Det andre kortet har ei kremfarga rose med snødryss på utsida og 
vinterbilde og plass til helsing inni.
Eg har også nokre bordkalenderar igjen.
Eg har masse bilde på lager også så om du kan tenke deg å gje i julegåve så ta kontakt om det også :)

7 kommentarer:

Vform sa...

Åh, så underbara julkort och vackra kalendrar du gjort Marie!
Va du är duktig och hinner med så mycket!!
God adventshelg!
Kram Vivan

VALKYRIEN sa...

Veldig fine kort Marie! Men jeg lager dem selv - blir jo sånn når man farer rundt med fotoapparet til enhver tid. :)
God kveld til deg! Og god bedring med helsa!

Sylke Feldhusen sa...

Hei min venn, det er mange fine kort du har laget. Men jeg lager nok mine selv - du vet, bruker jo kameraet en del... ;)

Takk for din gode og lange kommentar hos meg. Tenker på deg og håper virkelig du finner ut av det, og at det går bra!!! God bedring til deg.

Stor klem Sylke

M.E.V. foto sa...

Vakre julekort:) Håper du har det bra... Klem

Snäckskalsdalen. sa...

Fantastiskt vackra kort och kalender. Underbara bilder. Trevlig adventshelg.
kram

Annelis hantverk sa...

Underbara kort du har gjort!
Ha det så bra!

Sonja sa...

Nydelige julekort du har laget. Synd at du ikke kom deg på messe med dem.
Jeg har en datter som jeg selger kort for.
Mine egene julehilsner blir laget på pc-en. det blir sånne felles julebrev med bilder. Ikke så spennende, men vi sender over 30brev.
Ha ei fin helg.