onsdag 15. september 2010

Med tanke på utstilling.

Etter vennleg påtrykk frå BeritT har eg med bevande hjarte meldt meg på Kolnesutstillinga. Det er første gong eg har våga meg på noko som dette så det er veldig spennande! Dei siste kveldane har eg leita og sila ut bilde som kan vere gode nok og som kan vere av interesse for dei som skal kjøpe. I kveld har eg bestilt bilde på nett. Er veldig usikker på kor mykje eg får selt. Kanskje blir det bilde i gåve til slekt og venner til jul og fødselsdagar i årevis framover, hehe. Eg har leika meg litt i photoscape og viser bloggleserane mine eit utval av bilda slik eg håpar å presentere dei på utstillinga 30. og 31. oktober.
Eg har mange jern i elden for tida så det blir lite tid til blogginnlegg/bloggsurfing, men det kjem nok rolegare dagar og då kjem eg sterkt tilbake :)
Fine haustdagar til deg som kikkar innom til meg :)

25 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så spennande..
Klart du får kjøperar :-)

Nattaklem

Berit T sa...

ÅÅÅÅÅ SÅ FINE! DETTE VIL NOK UNNA. Gleder meg med deg, og håper du kan reise hjem fra utstillingen uten et eneste bilde igjen.

Orlaug sa...

So flotte bilder!
Kan ikkje forstå anna enn at desse må gå unna...
Riktig lukke til !!

Viola sa...

Så spennende! Jeg er sikker på at her får du solgt bilder Marie! :) Her er for en og hver smak! For min del fant jeg mine favoritter i nr 1, 2, 14 og 17! Blir spennende å høre fremover! Lykke til!! Klem fra meg! :)

Annelis hantverk sa...

Det blir ju spännande att prova på. Så otroligt vackra bilder som du har så det går säkert att sälja!
Lycka till!

hajal. sa...

Eg er sikker på at desse bilda vil være attraktive.
Lukke til med utstilling og salg! :)

Anne sa...

O hildrande du Marie hva spennde :-)
Å at dette går unna som varmt hvetemel, ja, det bør det da virkelig være marked for.

Ønsker deg så veldig lykke til, og skal krysse både fingre og tær. Stol nå på deg selv og ditt håndtverk, for dette kan du jente, uten tvil å det ja.

Varm klem til deg kjære.

GAWO sa...

Ikke noe å lure på. De her får du så klart solgt. Då kjekt at du våger deg utpå med utstilling. Jeg hr ofte hatt lyst til det, men motet sviktet. Du må fortelle hvordan det går. Ønsker gode salgstall.
Klem

FO - 2 sa...

Et flott utvalg av fine bilder dette, Marie. Dette går bra! :)
Hvor bestilte du bildene?
Det er veldig kjekt å få sine egne bilder på trykk, og å sitte der med dem i hendene. Man får et helt annet inntrykk på den måten.
Lykke, lykke til! :)

Hage foto og natur sa...

Så fint!
Skulle gjerne ha noen av de på mine vegger!
Jeg har nettopp laget et fotoalbum over noen av sommerns planter.
Det er så flott å kunne sitte med et album med egne bilder.
Lykke til med salget!:)

Laila -Karin sa...

Tviler ikke på at disse må gå unna.
Skikkelig flotte.
Klem

Randi sa...

oioioi...sååå spennende!
Klart du får solgt bilder!!

Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Ha en strålede fin dag
klem

Christine sa...

Tror ikkje du får problemer med og selga dessa Marie. Dei e kjempeflotte.

Lykke te i allefall.

Sonja sa...

Dette var vakre bilder. Spennende med utstilling. Du får nok helt sikkert solgt noe. Det som ikke blir solgt denne gangen får du ta med på neste utstilling. Det gjelder å ikke gi opp.
Lykke til.

Vform sa...

Hej Marie!
Ååå ... vad spännande med utställning!
Och med SÅ fina bilder blir det säkert succé!

Önskar dig Lycka till och fin fortsättning på hösten!
Kram Vivan

Blomsterguri sa...

Flotte bilder. Gjetter på at de fleste blir solgt! Jeg kunne hatt mange av de på veggen!!!

quies sa...

Takk for hygggelige kommentarer på bloggen, Marie.

Nå har jeg sittet og kost meg med bloggen din. Det var en god opplevelse. Du tar noen vidundelige bilder, og jeg kan ikke forstå annet enn at du får solgt bider på utstillingen.

Da vil jeg bare få ønske deg lykke til med utstillingen!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Torill sa...

SÅ flotte bilder. Klart dei må på utstilling. Kan ikkje sei noko om kor mange kjøparar du måtte få, men mange vil nyta desse bileta uansett.Lukke til !

naturglede/Randi Lind sa...

Så mange vakre bilder. Dette kommer til å gå unna. Lykke til:) God helg!

Lene sa...

Held og lykke med udstillingen :-)

Monkan sa...

Hej, så fantastiskt vackra bilder du har. Lycka till.
Monkan

Petunia sa...

Dette er kjempespennende og jeg ønsker deg masse lykke til!
Hold oss oppdatert da!!!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Så spennende, lykke til med salget, og med et slikt lekkert utvalg bør det gå unna. Bare opplevelsen i seg selv er en reise i glede :)

Beklager ~ slettet :( sa...

Lykke til med utstillinga! Mange fine bilder her ja!